درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - انباری آپارتمان

سلام من یک واحد آپارتمان خریداری کردم که در پشت سند انباری با متراژ و مشخصات قطعه ملکی قید شده یک سال و نیم واحد دست مستاجر بوده و ایشون از انباری استفاده نمیکردن بعد از یک سال و نیم که واحد رو به فرد دیگه میخواستم اجاره بدم مراجعه کردم به قسمت انباری ها و دیدم که انباری که طبق سند برای بنده هست قفل زده شده و مقداری وسایل داخلش هست از مدیر ساختمان پرس و جو کردم و گفتند خبر نداره کی قفل زده الان هم انباری رو میخوام تحویل مستاجر جدید بدم چه کار باید بکنم با انباری قفل زده شده که قانونا مالکش بنده هستم و کس دیگه ای تصاحبش کرده؟ ممنون از راهنمایی شما

پاسخ ها

سلام ابتدا بهتر است به طور رسمی (مثلاً از طریق یک نامه کتبی با رسید) به مستاجر قبلی اعلام کنید که انباری متعلق به شما است و تصرف وی یا دیگران در آن غیرقانونی است اگر نام و نشانی فردی که انباری را قفل زده است را می‌دانید، همین نامه را به او هم ارسال کنید این نامه می‌تواند در صورت بروز مشکل‌های بعدی به عنوان مستند قانونی به دادگاه کمک کند.

باسلام شما تصاحب کنید 

سلام شما می توانید بر علیه متصرف انباری شکایت نمایید  شما می توانید درخواست اجرت المثل  ایام تصرف را نمایید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص