درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مسکن ملی

سلام لطفا کمکم کنید من سال 1402با همسرم صلح نامه و وکالت نامه در مورد مسکن ملی نوشتم که متهد شدم تو صلح نامه که مسکن اقساطش پرداخت کنم و روزی که تحویل گرفتم سند رو بزنم به نامش بعد از دوسال همسر طلاق گرفت و کل مهریش بری نمود الان در دادگاه حقوقی از این صلح نامه که تو محضر قر قانونی نوشته تنظیم شده رو شکایت کرده که من شوهر یه مسکن ملی ثبت نامه کرده قرار بوده بگیر بده به من ولی اقصادش پرداخت نکرد پس خود دولت داد باید یه مسکن بخر بهم تحویل بده بعد از رجوع به قانون و مسوب مجلس و مسکن طبق آیین نامه آمده هر گونه صلح نامه وکالت نامه خرید فروش برای مسکن ملی غیر قانونی میباشد و طبق قانون باطل میباشد آیا شکایت خانوم ثابقم به جای میرسه هیچ وجحی پرداخت نکرده هیچ متراژی واحد طبقه اصلا معلوم نبود و ذکر نشده لطفا کمکم کنید

پاسخ ها

سلام  جهت اظهارنظر حقوقی نیاز به بررسی جزئیات صلح نامه است 

تکراری

سوالات مرتبط

وکلای متخصص