درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - دیه شخص ثالث

باسلام من باشین چپ کردم پزشکی قانونی 113درصد داخل پرونده زکر کرده تعهد بیمه 1200 میلیون به را ننده است میخواستم بدونم مابقی پول دیه را چگونه و یا از کدوم سازمان باید گرفت؟

پاسخ ها

سلام بر اساس قانون  ، شرکت بیمه  فقط تا سقف بیمه مسئولیت خواهد داشت  و خسارات مازاد بر سقف دیه  بر عهده راننده مقصر است  

شما می بایست دادخواست حقوقی به طرفیت راننده مقصر اقامه نمایید 

سلام از راننده

سوالات مرتبط

وکلای متخصص