درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - انصراف از استخدامی

سلام من امسال آزمون استخدامی وزارت بهداشت سهمیه معلولین قبول شدم معلولیت شنوایی داشتم برای من کمیسیون گذاشتند و نظر کمیسیون این بود که باید در جایی مشغول شود که ارباب رجوع محدود باشد ولی شبکه بهداشت منو جایی داد که خیلی شلوغ بود و تنها کار میکنم که با ثقل شنوایی برام امکان پذیر نیست به مسوولین شبکه بهداشت گفتم ولی بهم گفتن جای دیگه نمیتونیم بدیم فعلا باید همون جا باشی میخوام بدونم اگه انصراف بدم باید شبکه بهداشت موافقت کنه؟ میتونه منو ارجاع بده به هیئت رسیدکی به تخلفات اداری؟ و اینکه آیا میتوانم در دیوان عدالت اداری شکایت کنم؟ دیوان میتونه شبکه رو مجبور کنه منو قسمت مناسب بدن کار کنم؟

پاسخ ها

سلام بنظر میتوانید از دیوان عدالت اداری پیگیری کنید

سلام

انصراف ندهید مگر بعد از اینکه کتبا درخواست تغییر محل خدمت مطابق نظریه کمیسیون را ثبت کرده باشید. اگر با وجود نظریه کمیسیون شما را در محل نامناسب گذاشته اند، می توانید در دیوان عدالت اداری شکایت الزام شبکه به تعیین محل کار متناسب و رعایت نظریه کمیسیون را مطرح کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص