درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ازدواج

سلام من و همسرم صیغه دائم بودیم با 5سکه الان ازدواج کردیم با 14 سکه اگه الان ما جدا بشیم باید 5 سکه پرداخت بشه یا 14 سکه

پاسخ ها

۱۴  و میتواتید ۵ تا رو بگیرید اگر مدت تمام و بدِ مدت نشده باشه 

در صورت که مشهد هستید . جهت مشاوره بیشتر تماس و مشاوره تلفنی

سلام و عرض ادب
اگر عقد جدید یا سند رسمی فعلی با مهریه ۱۴ سکه امضا شده و همان مبنای ازدواج فعلی شماست، اصل بر پرداخت ۱۴ سکه است.

با سلام

مهریه در سند ازدواج ۱۴ سکه است و در صورت طلاق و یا اینکه زوجه هر زمان بخواهد می تواند ۱۴ سکه را طبق سند ازدواج مطالبه کند.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص