سلام و احترام
شکایت از استاد به عنوان شخص حقیقی، در صلاحیت دیوان نیست برای همین فقط نسبت به دانشگاه دارد بررسی می شود که اخراج شما قانونی بوده یا خیر
دیوان عدالت اداری مرجع نظام خواهی نسبت به ارگانهاست نه اشخاص حقیقی
برای شکایت علیه آن شخص باید از دادگستری اقدام کنید و مستندات را ضمیمه نمایید
نیاز به اقدامی نیست