درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - عدم ارسال ابلاغ به طرف شکایت

با سلام و احترام من شکایتی با موضوع اخراج از دانشگاه به دیوان عدالت اداری دادم که بابت رفتارها و اتفاقات در دانشگاه بود که برام پیش اومده بود و طرف شکایت رو یکی از استادها و خود دانشگاه زدم، تو روند بررسی پرونده که نگاه کردم فقط برای دانشگاه ابلاغیه رفته بود و برای اون استاد نرفته بود، خب اون استاد چه جوری باید بفهمه من ازش شکایت کردم؟! به پشتیبانی قوه قضاییه زنگ زدم گفتن ما دسترسی به پرونده شما نداریم و باید به شعبه زنگ بزنید، از طرفی گفتن شاید تو همان اظهارنامه که برای دانشگاه رفته استاد رو هم نام برده و به همون دانشگاه داده باشند، من هرچی سرچ کردم شماره تماس شعبه 35 دیوان رو پیدا نکردم. نظر شما چیه؟ من دیگه باید کاری بکنم؟!

پاسخ ها

سلام و احترام
 شکایت از استاد به عنوان شخص حقیقی، در صلاحیت دیوان نیست برای همین فقط نسبت به دانشگاه دارد بررسی می شود که اخراج شما قانونی بوده یا خیر

دیوان عدالت اداری مرجع نظام خواهی نسبت به ارگان‌هاست نه اشخاص حقیقی 

برای شکایت علیه آن شخص باید از دادگستری اقدام کنید و مستندات را ضمیمه نمایید 

نیاز به اقدامی نیست

سوالات مرتبط

وکلای متخصص