درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ناراضی از عملکرد وکیلم

باسلام ودرود خدمت وکلای محترم ومحترمه وخدمتگذار.قبل عرایضم جاداره تواین شرایط که برای جواب سلام هم بایدپول پرداخت کنی وکلای عزیز با عشق راهنمای ما هستند تشکر ویژه کنم سئوالم اینه که پسردل بندم حدود8ماهه توتصادف به رحمت خدارفت وکیل گرفتم اماوکیلم درتسریع پرونده کوتاهی میکنه ودادگاه هم وقت رسیدگی راهی مینداخت عقب وایشان هم کاری نمیکردتانهایتاخودم رفتم سراغ پرونده و موعدرسیدگی را جلو انداختم.حتی وکیلم نمی‌دونست راننده مقصرصحنه تصادف راترک و فرار کردمن هم چون ازلحاظ روحی ریخته بودم بهم رقبت نمیکردم برم سراغ پرونده تااینکه خداراشکر به کمک دکتر روانشناس روحیم بهترشدوخودم پیگیر پروندم شدم وحتی لایحه زدم که مقصر صحنه تصادف راترک کرده وقاضی رادرجریان گذاشتم و الان روندرسیدگی به پرونده جلوافتاده .درضمن وکیلم تواین مدت بااینکه میدونست من روحیم داغونه هرگزباهام تماس نگرفت تاازکل ماجرا مطلع بشه وضمنن قرارداد بینمون نوشتیم.حالاسئوالم اینه حالاکه خودم صفت وسخت افتادم دنبال پروندم تازودتر به نتیجه برسم ومطمئناهم زودتر میرسم ولی اگه به امیدوکیلم میموندم هی به تاخیرمی افتاد.آیا بعد از واریزدیه میتونم ادعاکنم که وکیل سهل انکاری کرده وبه اندازه زحمتش حق الزحمشو بدم.درضمن الان به خاطرد لایلی مهم نمیتونم ونمیخوام عزلش کنم چون احتمالش هست درروندپروندم اختلال ایجادکنه چون باخانواده راننده مقصرآشناست.مجدد صمیمانه از شماهامتشکرم

پاسخ ها

باید حسب توافق پرداخت شود 

مگر عزل و وکیل جدید بگیرید در صورت که مشهد هستید . جهت مشاوره بیشتر تماس و مشاوره تلفنی

سلام و عرض ادب، بعد از واریز دیه، شما نمی توانید صرفا به تشخیص خودتان حق الوکاله را کم کنید، چون ملاک اول قرارداد حق الوکاله است

با سلام

وکیل طبق قرار می تواند حق الوکاله خود را دریافت کند.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص