درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - عدم تحویل کالا

سلام من برج 11 پارسال یخچال خریدم فاکتور کردم داخل فاکتور قرار شد 10اسفند تحویل بدن ولی ندادن باز بعد عید رفتم گفتن12 اردیبهشت میدیم مهر مغازه زدن ک باید تا 12اردیبهشت بدن اگ ندادن شکایت کنیم هزینه شو ب قیمت روز بدن بازم ندادن 12م رفتم همش امروز فردا میکنن میپیچونن مغازه نمیان چون حدود 100 میلیون قیمتش زیاد شده اگ شکایت کنم ب نتیجه میرسه ؟

پاسخ ها

با سلام

شما می توانید به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید و با ارائه فاکتور و فیش واریزی خود دادخواست الزام به تحویل مبیع بدهید.

شما می توانید از طریق تعزیرات و اتحادیه نیز شکایت خودتان را پیگیری کنید.

سلام. مستند به ادله خود شکایت کنید 

با سلام قابل پیش بینی نیست

اما قابل بررسی می‌باشد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص