بهتر است که ابتدا به ایشان اظهارنامه ارسال شود
اگر قرارداد عادی وموعد گذشته و وشاهد انراامصاکرده سریعا دستور تخلیه بگیرید ضمنا برا خرابی ها تامین دلیل بگیرید وخسارات رانیز مطالبه کنید
سلام از نظر حقوقی، اصل کلی این است که مستأجر موظف است ملک را مطابق «تحویل اولیه» و در حدود استفاده متعارف نگهداری و هنگام تخلیه تحویل دهد اگر خسارت ناشی از استفاده غیرمتعارف یا تقصیر مستأجر باشد، مسئول جبران است اما استهلاک عادی و ایراد ذاتیِ وسیله یا مصالح، لزوماً به عهده مستأجر نیست و دربهایی که فرمودید «روکش آنها کنده شده»، اگر واقعاً ناشی از کیفیت پایین یا ایراد ساخت باشد، ممکن است مستأجر مسئول شناخته نشود؛ ولی اگر آثار ضربه، رطوبت، کندن عمدی یا استفاده ناصحیح وجود داشته باشد، قابل مطالبه است. تشخیص نهایی معمولاً با کارشناس رسمی دادگستری شورای حل اختلاف خواهد بود.
شکایت متصور است