ابتدا از طریق نظام پزشکی اقدام کنید و سپس تحت عنوان قصور پزشکی شکایت نمایبد
سلام بله، اگر احساس میکنید درمان مطابق اصول حرفهای انجام نشده یا قصور پزشکی رخ داده، امکان شکایت وجود دارد. اما برای اینکه شکایت نتیجه داشته باشد، باید مشخص شود آیا آسیب واردشده ناشی از روند طبیعی بیماری بوده یا ناشی از خطا و قصور دندانپزشک اما از نظر قانونی و پزشکی، صرف شکستن دندان یا موفق نبودن درمان ریشه بهتنهایی همیشه به معنی قصور نیست؛ چون بعضی دندانهای عفونی و ضعیف ذاتاً ترکخورده یا شکننده هستند. برای همین باید پرونده توسط کارشناسان نظام پزشکی بررسی شود. شما باید تمام مدارک را نگه دارید عکسهای قبل و بعد نسخهها رسیده پرداختها پیامها و به یک متخصص مراجعه کنید سپس از طریق سازمان نظام پزشکی یا دادسرای جرایم پزشکی شکایت خود را مطرح کنید