درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تسلیم مبیع

با سلام مادر بنده با یک قرارداد عادی و با دست خط خود پدرم در سال 99 به مبلغ 65 میلیون تومان از پدرم 1000 متر مربع باغی خریده که از سال 99 تا الان زمین را تحویل نمیده و سند رسمی نمیده و مادرم شکایت کرده و من نیز به عنوان شاهد مادرم که ان زمان دختری 22 ساله بودم زیر آن قرارداد امضا کردم چیکار میشود کرد؟ آیا دادگاه میتوان این زمین را از او اخذ کند آیا میتوان معادل آن باغ پول یا ملک دیگری از شخص فروشنده گرفت؟وهمچنین ضرر زیان میتوان گرفت؟

پاسخ ها

سلام محکوم به تنظیم سند خواهد شد

سلام و احترام
مادرتان می تواند دادخواست الزام فروشنده به تحویل باغ و تنظیم سند رسمی بدهد. اگر تحویل عین باغ ممکن باشد، دادگاه همان باغ را موضوع حکم قرار می دهد، نه پول یا ملک دیگر.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص