درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - آزادی مشروط؟ یا تعلیق؟ و در دوران مرخصی و وضعیت جنگ ایا میتوان اقدام به این دو عمل کرد؟

سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم در دوران مرخصی هستم و بخاطر شرایط جنگی منو با فیش حقوقی مرخصی فرستادن و الان میخوام بدونم چگونه بدون داخل زندان بودن ب عنوان زندانی و الان وضعیت جنگیه دادگاه انقلاب تهران (جرمم حمل مواد مخدره ) تعطیل و یه جورایی کلا شعبه بیست دادگاه انقلاب ناحیه 24بودم الان نیستن از کجا و چگونه اینترنتی یا با حضوری اقدام کردن میتونم درخواست عفو یا ازادی مشروط یا تعلیق بدم چون یک سوم حبسمو دوماهم بیشتر گذروندم و مشکلم اینه نمیدونم از کجا پیگیره ازادیم‌با تعلیق یا مشروط بشم سابقه اولم هستش کلا شرایط ازادی مشروط ‌و یعنی دارم لطفا راهنماییم کنید ایا با ثنا امکان پذیره یا راهه دیکه ای شما سراغ دارین لطفا بنده و راهنمایی کنید ممنونتونم

پاسخ ها

از طریق زندان باید درخواست خود را مطرح کنید ومیتوانید از مجتمع های دیگه محل جدید شعبه را مطلع شوید

سلام از قاضی ناظر زندان بخواهید

سلام، در مرخصی هم شما هنوز زندانی محسوب می شوید و می توانید درخواست بدهید. درخواست آزادی مشروط یا تعلیق را از طریق اجرای احکام کیفری همان پرونده، دفتر خدمات قضایی یا لایحه در ثنا ثبت کنید تا به دادگاه صادر کننده حکم قطعی ارسال شود. درباره مواد مخدر، صرف گذشت یک سوم حبس همیشه کافی نیست و بسته به نوع ماده، میزان محکومیت و شمول ممنوعیت های خاص، ممکن است تا مدت بیشتری امکان استفاده از نهادهای ارفاقی نباشد. برای عفو هم درخواست را به اجرای احکام، زندان یا کمیسیون عفو ارسال کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص