درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - برای خودزنی باید برم کمیسیون

سلام من م* هستم19 سالمع رفتم واسه معاینه‌های گواهینامه چشام وضعیتش خوب بود و فقط سر چند خطی که رو دستم هست خودزنی حساب کردن و فرستادم کمسیون سوالم اینه که واسه کمیسیون خیلی سخت میگیرن یا راحت انجام میشه مشکل اعصابم ندارم همه جوره هم سالمم

پاسخ ها

سلام کمیسیون تشکیل می‌شود

سلام و عرض ادب، کمیسیون برای تشخیص سلامت جسمی و روانی است و صرف وجود چند خط روی دست الزاما مانع صدور گواهینامه نیست.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص