سلام به نظر ایشان اما در این خصوص باید کارشناسان با مراجعه به صحنه کارشناسی و مقصر یا مقصرین را مشخص کنند.
سلام فقط در صورتی ممکن است بخشی از تقصیر به شما منتقل شود که موتور را در جایی پارک کرده باشید که پارک ممنوع باشد یا باعث ایجاد مزاحمت شدید در مسیر تردد شده باشد.
سلام. در فرضی که موتور شما پارک بوده و خودرو با دنده عقب به آن برخورد کرده، اصل بر تقصیر راننده خودرو است؛ چون راننده هنگام حرکت به عقب باید کاملا مراقب اطراف باشد. البته اگر موتور در محل ممنوع یا به شکل خطرناک پارک شده باشد، کارشناس راهور ممکن است برای شما هم درصدی تقصیر بگذارد.