درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سرقت یا دزدی

سلام 40ساله هستم از بدبختی و بی پولی دست به کار اشتباهی زدم و از هایپر مارکت ا* تا وسیله برداشتم که متوجه شدن و بهم گفتن باید مبلغ 8میلیون تومان بدم با جریمه ومنم از ترس آبروم زیر برگه ای که نوشتن رو امضا کردم بعد از چند پیام داد که چی شد گفتم من تونستم 5تومن جور کنم و بیشتر نمیتونم گفت پس قانونی اقدام کنم یعنی چکار میکنن واقعا میرن قانونی اقدام کنن؟؟ میشه کمکم کنید

پاسخ ها

بله، امکان اقدام قانونی دارند، اما امضای شما و مطالبه وجه، به‌تنهایی به معنی محکومیت قطعی نیست و موضوع وابسته به مدارک، نحوه اخذ نوشته، و شکایت رسمی آنهاست.

سلام  بهتر است توافق نمایید تا شکایت انجام نگیرد   در صورت شکایت ، شما باید دفاعیات خود را به صورت قانونی ارائه نمایید 

سلام نیازی به نگرانی نست بهتر است که مسالمت آمیز موضوع حل و فصل شود

موضوع را مسالمت آمیزی حل کنید

سلام

قانونی اقدام کنند به ضرر شماست چون سرقت از جرایم غیرقابل گذشت است

با سلام نگران نباشید می‌توانید با بنده تماس بگیرید مبلغ زیادی نیست که بخواهد شما را دچار مشکل ایجاد کند گرچه نفس کار و فعلاً اشتباه بوده است

باسلام خدمت شما بزرگوار

درصورت عدم توافق امکان اقدام دارند و میبایست ادعارو ثابت کند

سوالات مرتبط

وکلای متخصص