سلام تمام مالکان باید هزینه را به صورت مساوی پرداخت نمایند
اصل بر این است که هزینه نصب و نگهداری UPS درب پارکینگ بر عهده استفادهکنندگان و منتفعان مستقیم است، بنابراین در فرض شما مطالبه از ۴ واحد دارای پارکینگ سندی قابل دفاعتر است، مگر اینکه در اساسنامه، صورتمجلس مجمع یا توافق همه مالکین ترتیب دیگری تصویب شده باشد.
هزینه نصب با تمام واحد ها هست فرقی بین داشتن پارکینگ و نداشتن آن نیست هر چند توصیه میکنیم که ابتدا موضوع بصورت مسالمت آمیز حل و فصل شود
سلام و احترام
اگر باتری فقط برای باز و بسته شدن در پارکینگ و استفاده خودروهاست، هزینه آن اصولا با واحدهایی است که پارکینگ دارند و از آن استفاده می کنند
کاربر محترم چون باتری فقط برای باز شدن در. در زمان قطع برقذاطت با مالکین دارای پارکینگ