بله، میتوانید با استناد به ممانعت از حق و ایجاد مزاحمت، دادخواست رفع تصرف عدوانی یا جلوگیری از تعارض منافع را در شورای حل اختلاف ثبت کنید تا دستور توقف عملیات و بازگرداندن وضعیت به حالت قبل صادر شود.
بله، درصورت ایجاد مزاحمت مؤثر و تضییع حق استفاده متعارف از پارکینگ، امکان طرح دعوای رفع مزاحمت و الزام به جمعآوری یا جابهجایی تجهیزات وجود دارد.
سلام بله با توجه به توضیحات شما ، شما می توانید اقدام قانونی و شکایت نمایید و درخواست برداشتن پمپ اب و اعاده وضع با حالت سابق را نمایید
سلام و عرض ادب
بله، اگر نصب پمپ و مخزن در مشاعات باعث مزاحمت جدی برای استفاده از پارکینگ شما شده، می توانید ابتدا اظهارنامه بدهید و سپس دادخواست رفع مزاحمت، رفع تصرف از مشاعات یا الزام به جابجایی تجهیزات مطرح کنید