با توجه به گذشت بیش از ۱۰ سال، امکان مطالبه حق بیمه گذشته تقریباً غیرممکن است؛ زیرا طبق قانون تأمین اجتماعی، کارگر باید حداکثر ظرف ۶ ماه پس از پایان کار نسبت به ثبت نام و پرداخت حق بیمه اقدام میکرد و اکنون تنها میتوانید سوابق خود را با پرداخت کامل حق بیمه (اصل و جریمه) از زمان شروع به کار فعلی پیگیری کنید.
سامانه جامع روابط کار پیگیری فرمایید