درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - فحش و توهین کارمند دادگستری و حراست

سلام،بنده امروز برای ملاقات فرزند به دادگاه رفتم و حدود ده روز با داشتن حکم قطعی ملاقات،امروز و فردا میکردن،عصبی شدم و به مدیر اجرای احکام گفتم هربار با دستبند بخاطر نفقه منو میارین ،بعد چهارماه پسرمو ندیدم ،حکم هم دارم هیچ کاری نمیکنید ،داشتم میرفتم بم گفت عوضی ،و منم گفتم عوضی هفت نسلته،و از دادگاه خارج شدم ،دیدم فریاد کنان میگه بگیرینش ،من داخل ماشین نشستم و اون با سه نفر دیگ اومدم ،و محکم با دست به شیشه میزد ، درو باز کرد به زور و حراست بصورت خیلی تحقیر آمیز با اینکه خودم داشتم میومدم ،گردن منو و با ی دست شلوارمو گرفت و همینجور میکشید ، بردنم پیش قاضی ،چنتا حرف بم زدن و گفتن جلو همه بگو غلط کردم ،بنده هم چون جلب داشتم و فرصت کوتاهی بم داده بود قاضی ،مجبور شدم عذر خواهی کنم الان خیلی ناراحتم و احساس میکنم اشتباه بزرگی کردم و حس بدی دارم ک کوتاه اومدم میخام بدونم آیا حراست حق همچین رفتار بی شرمانه آیی رو داشت ،درضمن موقع ورود ب اتاق قاضی با لگد به کمرم زد و کردنبندم بخاطر فشاری ک به گردنم میآورد پاره شد ، میخام شکایت کنم ،چیکار کنم ؟

پاسخ ها

سلام ازشون شکایت کن حق چنین کاری ندارن به حفاظت هم اطلاع بده

سلام به حفاظت گزارش دهید

حفاظت قوه قصاییه یا سازمان بازرسی شکایت متصور است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص