درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - انتقال به تبعیت از همسر

سلام من پرستار پیمانی هستم و همسرم معلم پیمانی و هر دو استخدام تهران هستیم(من دو سال زودتر از همسرم استخدام شدم)همسرم میتونه منتقل بشه به شهر خودمون و برای انتقالی مشکلی نیست.خواستم بدونم بعد از انتقالش منم میتونم به تبعیت از همسرم منتقل بشم؟چطور میتونم از قانون تبعیت از همسر استفاده کنم؟

پاسخ ها

سلام قانونا که میشه اما در عمل بعضا موافقت نمیشه

درخواست دهید تا بررسی شود 

در صورتی تعهد خدمتی نباشید، انتقالی به تبعیت ازهمسر شاغل، منعی ندارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص