درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سوال در مورد ابلاغ

سلام من 1سال پیش با مواد دستگیر شدم و برام 5سال 6ماه زندان اومده ک نصفش تعلیق کردن و با سند بیرونم الان حکم قطعی اجرای احکام ولی هیچگونه ابلاغی ن برای خودم ن وکیل و ن وثیقه گذار نیومده خواستم بدونم تا زمانی ک ابلاغ برام صادر نشه میتونم بیرون باشم یا باید برم خودم معرفی کنم

پاسخ ها

با سلام

بله 

با درود 

پرسشگر ارجمند حتی المقدور حضوری پيگير ماجرا شوید 

اظهارنظر دقیق مستلزم بررسی جمیع مستندات است و گفتگوی طرفینی را می‌طلبد به لحاظ اهمیت آن. 

معمولاً تا زمانی که ابلاغ رسمی اجرای حکم انجام نشود الزام فوری برای معرفی ایجاد نمی‌شود اما پس از ابلاغ باید خود را معرفی کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص