با سلام
در زمان طلاق اگر زوجه ادعای بکارت داشته باشد موضوع به پزشکی قانونی ارجاع می شود و پزشکی قانونی معمولاً بکارت را معاینه می کند و اگر سالم باشد و دخول انجام نشده باشد گواهی سلامت می دهد و اگر دخول انجام شده باشد به شعبه اعلام می کند.
اگر زوجه بکارت داشته باشد بعد از طلاق می تواند این همسر را از شناسنامه حذف کند.
توجه داشته باشید از سامانه ثبت احوال اسم همسر حذف نمی شود و در صورت ازدواج مجدد اگر زوجه ازدواج سابق را به شوهر اعلام کند و در سند ازدواج قید نشود در صورتی که زوج بعداً متوجه شود می تواند از زوجه با عنوان فریب در ازدواج شکایت کند و از طرفی می تواند دادخواست فسخ نکاح به جهت فریب در ازدواج مطرح کند که در این شرایط به زوجه مهریه تعلق نمی گیرد و دادگاه حکم به فسخ نکاح صادر می کند.
سلام پرده بکارت سالم هست، بنابراین گواهی بکارت صادر خواهد شد.
تشخیص در پرده بکارت ملاک دوشیزه گی یا بانو بودن است و مقعد تاثیری ندارد