خیر، رضایت یکبار کافی است؛ عدم تحویل مدارک بدون دلیل قانونی درست نیست و میتوانید از طریق افسر پرونده، رئیس کلانتری یا دادسرای ناحیه مربوط پیگیری و دستور آزادسازی مدارک را درخواست کنید.
سلام و عرض ادب. اگر پرونده تصادف مختومه شده یا شکایت و مطالبه ای باقی نمانده، نگه داشتن مدارک شما بدون دستور قانونی یا قضایی وجهی ندارد. کتبا از کلانتری یا واحد راهور درخواست استرداد مدارک بدهید و اگر ندادند، از رئیس کلانتری، بازرسی فراجا یا دادسرای محل پیگیری کنید.
مدارک شما باید پس از اعلام رضایت طرفین و نبود شاکی مسترد گردد در صورت امتناع کلانتری موضوع را از طریق دادسرا پیگیری نمایید