با سلام
جهت ثبت شکایت به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید
شما میتوانید از شرکت سردخانه و راننده لیفتراک به دلیل تقصیر در حادثه شکایت کنید تا مابقی دیه (۱۸ درصد) را دریافت نمایید.
همچنین میتوانید از شرکت خودتان (به دلیل داشتن بیمه مسئولیت) نیز پیگیری نمایید، اما اولویت با جبران خسارت از سوی مقصران اصلی حادثه است....