درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - لایحه نویسی

باسلام من زوجه هستم خواستم بپرسم برای دفاعیه دردادگاه الزام به تمکین لایحه که نوشته میشه حتما باید بصورت تایپی باشه یا میتونم دستی هم بنویسم ؟

پاسخ ها

لایحه اصولاً بصورت تایپی و از طریق دفاتر خدمات قضایی به دادگاه ارسال می شود 

سلام باید از دفتر خدمات قضایی ارسال کنید

شما می‌توانید لایحه دفاعیه خود را به صورت دستی بنویسید، اما بهتر است خوانا و واضح باشد تا قاضی به راحتی بتواند آن را مطالعه کند.
اگر به دنبال رسمی‌تر بودن هستید، تایپ کردن لایحه ارجحیت دارد، اما الزامی نیست.
در هر صورت، محتوای لایحه و مستنداتی که ارائه می‌دهید، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اما جهت جلوگیری از ایرادات احتمالی از طریق دفاتر خدمات قضایی ارسال شود وقتی لایحه را وکیل تنظیم نمود 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص