درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مطالبه مهریه از طریق اداره ثبت

با سلام بنده زوجه هستم که مهریه خود را از طریق اداره ثبت اجرا گذاشتم و حالا دو ملک شوهرم که سند بنام خودش است توقیف شده ولی قبل اینکه من اجرا بزارم ملک رو فروخته و وکالت داده به خریدار خودش بره سند بزنه اما توقیف شده و بعد خریدار که میشه شخص ثالث نسبت به ملک توقیفی اعتراض زد که اعتراضش رد شد و حالا خریدار ملک شکایت کرده و دادگاهی داشتیم امروز که شوهرم که که فروشنده ملک بود امروز نیامد دادگاه فقط من و خریدار در دادگاه حاضر شدیم ...حالا سوالم اینه که با توجه به اینکه شوهر بنده در دادگاه حاضر نشد چطور میشه ایا به ضررش تمام میشه یا خیر ؟ ممنونم میشم اگر هرچه زودتر جواب سوالم را بدهید

پاسخ ها

با سلام

اگر در دادگاه حاضر نشود به ضررش است

سلام بله

سوالات مرتبط

وکلای متخصص