درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - صدور دستور تخلیه ملک مسکونی

باسلام. امروز از طرف کلانتری نامه ای به دستم رسیده.نامه دستور تخلیه هستش.به من 3روز مهلت دادن تا تخلیه کنم. آیا من میتونم برم از قاضی اجرای احکام درخواست مهلت یکماهه کنم برای تخلیه.چون پول پیش من رو به حساب دادگستری واریز کردن.من باید مهلت داشته باشم که یه مقدار پول پیش جور کنم و یه خونه اجاره کنم.لطفا راهنماییم کنیدکه چه کار باید بکنم.

پاسخ ها

با سلام

از طریق شعبه می توانید درخواست خودتان را پیگیری کنید.

سلام حضوری پیگیری کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص