درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ارث

درود بر وکلای گرانقدر. پدرم یه خونه رو بابت مهریه به مادرم داده بود و در دست نوشته ای که در آن نوشته شده که مادرم حق فروش آنرا ندارد و بایستی بین فرزندان تقسیم گردد با مهر دفتر دادگاه و امضای شاهدین و اثر انگشت مادرم و امضای پدرم. احتمالا مادرم برای آن خانه سند گرفته باشه بنام خودش. مادرم هم در وصیت نامه اش نوشته شده در زمان حیاتش از آن استفاده نماید و بعداز فوت، بین فرزندان با اسامی ذکر شده بطور مساوی تقسیم گردد واین در حالیست که یک برادر عقب مانده ذهنی داریم که بعداز فوت مادرم نزد برادر بزرگترمون نگهداری میشه. بعداز فوت مادرم خواستیم تقسیم بشه خونه بین فرزندان که متوجه شدیم که خواهرم و شوهرش،قبل فوت ، مادرم رو به دفتر اسنادرسمی برده اند و خونه رو به نام خواهرزاده ام کرده اند باذکر مبلغی. میخواستم ببینم اون نوشته ای که با مهر دفتر دادگاه حقوقی هستش و مادرم اثر انگشت زده که حق فروش آنرا ندارد و اگر مشاهده شد باطل میباشد و احیانا اگه سند هم بنام مادرم بوده باشه رو میشه کاری کرد تا به حق خودمون برسیم؟ ممنون میشم پاسخگو باشید تا ازچه روشی به حق مون برسیم. سپاس از شما

پاسخ ها

خیر،مانع انتقال نمیشود

پاسخ دادم

سوالات مرتبط

وکلای متخصص