درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تمکین

باسلام. حدود سه ماهه پیش همسرم و مادرش منو زدن و بیرون کردن از منزل (درساختمان پدرشوهر ساکن بودیم آپارتمان داده بود به ما)منم مهریه از طریق ثبت اجرا گذاشتم الان همسرم شکایت تمکین کرده چندروز دیگه جلسه شورای حل اختلاف داریم من نامه پزشکی قانونی دارم گزارش 110 و 123 هم هست که 123 گفته باید از قاضی بخوای که به مانامه بزنه و از ما گزارش بخواد شاهد ندارم چون ساختمان خودشون هست همسایه ها که قطعا شنیدن ولی شهادت نمیدن بخاطر جنگ ودعوایی که مادره راه میندازه حالا سوالم اینه که چجوری از خودم دفاع کنم و اینکه 110گزارش کاغذی نداده بهم فقط ی کد اومد به گوشیم لطفا راهنمایی بفرمایید استطاعت گرفتن وکیل ندارم آیا لازمه که وکیل داشته باشم؟؟؟باید قبلش لایحه بدم فرایندش چجوریه

پاسخ ها

باهمون کد به کلانتری مراجعه و صورتجلسه ۱۱۰ را بگیرید،با ارائه گزارش پزشکی قانونی دفاع کنید که امنیت جانی ندارید

سلام خیر میتوانید انجام دهید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص