درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - زمین قولنامه

سال92مرحوم پدرم یه زمین خریده و الان ما ورثه گفتیم که کارمون رو قانونی انجام دهیم. و الان به مرحله کارشناسی ثبتی و کلانتری محل یه صورتجلسه نوشتیم و فروشنده هم در محل حاضر شد و امضا کردیم با شهود ها هم. بعد الان زمین به اسم طرف نیست ما باید چکار کنیم ممنون اگه راهنمایی کنید.

پاسخ ها

سلام و عرض ادب. چون زمین به نام فروشنده نیست، صرف امضای صورتجلسه کافی نیست. باید زنجیره انتقالات تا مالک رسمی مشخص شود و حسب مورد دادخواست اثبات وقوع معامله، اثبات مالکیت نسبت به اراضی فاقد سابقه ثبتی یا الزام به تنظیم سند به طرفیت فروشنده، ایادی قبلی و مالک رسمی مطرح شود.

با درود 

پرسشگر ارجمند چنان‌چه مستحق الغییر در آید می‌توان طرح شکایت کرد 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص