درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - درگیری

سلام بنده حدود 6ماه پیش دعوا کردم با چاقو هنوز رضایت نداده دفاع از خود بوده هنوز هم دیه نبریدن واسش حالا 10روز دیگه باید برم دادگاه تا الان هم با فیش ازاد بودم 7روز بازداشت بودم سابقه هم ندارم ایا دیه را پرداخت کنم بازم زندان میرم؟

پاسخ ها

تعزیر از جنبه عمومی جرم، بقوت خود باقی ست

سلام ممکن است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص