درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از کارفرما

سلام من رفتم اداره کار شکایت کنم از دست کارفرما میگه چون کارت پایان خدمت نداره اداره کار نمیتونی شکایت کنید برو از طریق دادگستری پیگیر بشو ممنون میشم راهنمایی کنید یاحق

پاسخ ها

مطالبه حقوقی نمایید

سلام مطالبه نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص