درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مشتری از مغازه جنس برد گفت میزنم کارت دیگه جواب نمیده

سلام . حدود یک میلیون شش هزار تومان مشتری از مغازه لوازم خرید گفت میرم یکساعت دیگه میزنم کارتد . اما نزد گوشی را هم جواب نمیده . فیلمش هست جنس برده . پلاک ماشین و شماره همراهش را هم دارم . شکایت کنم به نتیجه میرسه ؟؟ چه حکمی در انتظارشه ؟؟

پاسخ ها

با سلام از وی شکایت کنید 

سلام دادخواست مطالبه ثمن دهید ولی زمانبر است

دعوی مطالبه وجه مطرح نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص