سلام اگر فروشنده ملک را از مالک زمین خریده بوده و او فوت کرده، این موضوع مسئله بین فروشنده و وراث آن شخص است و به قرارداد شما لطمه نمیزند؛ مگر اینکه اصلاً مالکیتی نداشته باشد که بفروشد که موضوع متفاوتی است کار فوری که تا فردا بهتر است انجام دهید ارسال اظهارنامه رسمی به فروشنده مبنی بر آمادگی پرداخت قسط اعلام کنید حساب بانکی به نام خودش اعلام کند ذکر کنید که طبق قرارداد حق فسخ ندارد و شما خواهان اجرای قرارداد هستید اگر بخواهید، میتوانم یک متن آماده اظهارنامه دقیق و قانونی بنویسم که همین فردا از طریق دفتر خدمات قضایی ارسال کنید (خیلی کمک میکند در دادگاه).
سلام بموجب یک اظهارنامه از فروشنده بخواهید تا شماره شبا اعلام کند