درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بازنشستگی

با سلام خانم 43ساله با سابقه 26سال شاغل در بیمارستان دولتی درخواست بازنشستگی زودتر از موعد داشتم و ریاست موافقت کردند وامضای کارتابلی ارسال به امور اداری شد ولی بعد از چند روز اعلام کردند که چون نیروی جای گزین نداریم لغو درخواست انجام شده آیا میتونم جایی شاکی بشم؟

پاسخ ها

شکایت متصور است

سلام طرح دعوا کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص