درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - طلاق

سلام خدا قوت خانوم بنده با عسر و حرج درخواست طلاق داده بعد از سه سال تونسته یه جوری ثابت کنه بعد الان مهریه تو عقدنامه عندالاستطاعه بوده بعد الان برای طلاق گرفتن از 114 سکه بیشترش رو برای طلاق داده فقط 20 سکه مونده الان رای داده که برای مهریه اومده قاضی رای رو 20 سکه عندالامطالبه زده الان من باید به رای قاضی اعتراض بزنم درست میشه خانومم وکیل داره نمیدونم چیکار کرده که عندالامطالبه شده آیا من میتونم یه وقت رسیدگی بدم و پرونده رو ببینم و مطالعه کنم ممنون میشم راهنماییم کنیم

پاسخ ها

بله

سلام بله

سوالات مرتبط

وکلای متخصص