درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوقی

سلام 10ماهه که جدا از شوهرم زندگی میکنم و قصد طلاق داره شوهرم ولی به خاطر مهریه طلاقم نمیده و طی گذشت این 10ماه تاحالا اقدام به بازگشت من به منزل نکرده و پیام میفرسته حق نداری دیگه برگردی برو دادگاه و هرچی میخوای بکن .منم مطالبه مهریه انجام دادم چطوری من میتونم از این 10ماه بلاتکلیفی استفاده کنم برای طلاق به خاطر عسر و حرج ممنونم میشم راهنماییم کنید.باتشکر اجرتون باخدا

پاسخ ها

سلام شما ابتدا اظهارنامه برای زوج ارسال نمایید  شما می توانید دادخواست مطالبه نفقه گذشته و جاری را مطرح نمایید  شما می توانید درخواست صدور اجرای مهریه را در دفترخانه ازدواج مطرح نمایید  

سلام دادخواست مطالبه نفقه دهید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص