سلام و احترام
اگر پرونده اعتراض به مرجع قضایی ارسال شده، انصراف باید در همان پرونده و از طریق دفتر خدمات قضایی یا شعبه رسیدگی کننده ثبت شود
سلام به سامانه اطلاعرسانی پرونده مراجعه کنید و دقیقاً مطلع شوید که پروندهی شما در چه شعبهای قرار دارد. سپس به همان شعبه مراجعه بفرمائید.
بهتر است ابتدا رای بررسی تا با گفتگوی متقابل راهنمایی شوید
باید لایحه انصراف را از طریق دفاتر قضایی به همان شعبه رسیدگی کننده ارجاع دهید
سلام
به واحد ارجاع دادگستری مراجعه کنید و درخواست خود را مطرح کنید تا پرونده را به کلانتری عودت دهند
درود؛ بله، رویه صحیح است؛ پس از ارجاع پرونده تصادف به مرجع قضایی، هرگونه اقدام از جمله استرداد دعوا یا انصراف از اعتراض منحصراً باید طی لایحهای کتبی به همان شعبه دادگاه رسیدگیکننده ارائه شود تا قرار مقتضی صادر و پرونده مختومه گردد.
سلام این چه حرفیه
بهشون بگو من به نطریه راهور اعتراض داشتم و نمیخوام تشکیل پرونده بدم شما موطف هستید اعتراض کنسل کنید و کروکی قبلی رو بهم بدید
بگید من اصلا شکایت نمی کنم و نخواهم کرد