خیر..سرقتیا کیفری نیست فقط میتوانید دستمزد را مطالبه کنید
سلام ماشین متعلق به تعمیرکار نبوده تا شکایت سرقت داشته باشد. تعمیرکار برای اجرت کار انجام شده میبایست از صاحب خودرو شکایت کند.
درود
در فرضی که مالک خودرو خود او بوده و خودرو برای تعمیر در ید تعمیرگاه امانت یا به عنوان مال متعلق به غیر نبوده شکایت سرقت غالبا قابل استماع نیست و اختلاف بیشتر جنبه حقوقی بابت مطالبه اجرت تعمیر دارد
در صورت تحقق بردن خودرو برخلاف توافق و با قصد فرار از پرداخت ممکن است عناوینی مانند خیانت در امانت یا ممانعت از حق یا تحصیل مال از طریق نامشروع حسب اوضاع و احوال قابل بررسی باشد...