درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - دادخواست تخلیه مورد اجاره آپارتمان

سلام علیکم قرار داد اجاره آپارتمانی در تاریخ بیستم فروردین 1405 به اتمام رسیده است اما مستاجر به بهانه جنگ از تخلیه خودداری می کند . در قرار داد اجاره برای عدم تخلیه در پایان قرار داد ضرر و زبان و خسارت پیش بینی شده است چگونه می توانم حقوق خود را استیفا کنم؟ با تشکر

پاسخ ها

سلام پاسخ مثبت هست. دادخواست به خواسته‌های تقاضای صدور حکم تخلیه، مطالبه خسارت قراردادی و مطالبه اجرت‌المثل ایام تصرف به انضمام مطالبه خسارات دادرسی از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسد.

سلام دادخواست تخلیه و اجرت المثل ایام تصرف دهید

درود
ضمن ابلاغ اظهارنامه قضایی مبنی بر تخلیه عین مستاجره و مطالبه اجرت المثل ایام تصرف و خسارت پیش بینی شده در قرارداد به دلیل عدم تخلیه در پایان مدت قرارداد اقدام قانونی را آغاز نمایید
در صورت عدم توجه مستاجر به اظهارنامه، با تقدیم دادخواست به مراجع قضایی صالح، الزام ایشان به تخلیه و پرداخت اجرت المثل و خسارات قراردادی را پیگیری کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص