درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بلاتکلیفی

نزدیکه 2ساله تو عقد هستم به دلیل دخالتهای خانواده همسرم اون به من توجه نمیکنه تا الان چندبار قهر کرده 3ماه هست ازش بی‌خبرم پیام دادم جواب نداده الان تکلیفم چیه

پاسخ ها

اشاره نفرمودید که زوج هستید یا زوجه. اگر زوجه هستید و سختی و مشقت ایجاد شده است، قادرید که برای طلاق اقدام نمائید.

دادخواست مطالبه نفقه و الزام به تهیه مسکن جداگانه دهید

درود  
در دوران عقد اگر زوج بدون عذر موجه از انجام وظایف زوجیت و برقراری ارتباط خودداری کند می توانید ابتدا اظهارنامه رسمی برای تعیین تکلیف و دعوت به تمکین ارسال کنید  
اگر بی خبری و ترک ارتباط ادامه داشته باشد با مدارک موجود امکان طرح دادخواست الزام به تمکین مطرح گردد 

اگر از حق حبس استفاده می‌کنند الزام به تمکین رد میشود 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص