درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - جدایی از زن بیمار دو قطبی

آقا هستم 38 سالمه، دو سال پیش با خانمی آشنا شدم، این خانم مطلقه و بدون فرزند بود و تازه جدا شده بود. پدرش فوت کرده ولی مادرش، عمه و دایی‌ خانم در جریان آشناییش با من بودند و من کاملا تنها زندگی میکنم در این شهر. این خانم بعد چند روز آشنایی چمدان لباس‌هایش را آورد منزل من، بدون عقد رسمی، گفت من عده از همسر قبلی نگه داشتم تازه تمام شده و با خواندن صیغه الان محرم هستیم. گفت عقد نمیشوم چون میخواهم از بیمه مستمری پدرم را بگیرم و شدیدا با عقد دائم مخالفت کرد برای پول. قرارمون شد اگر اخلاقمون خوب بود زندگی میکنیم و اگر اخلاقمون سازگار نبود جدا میشیم. بدون هیچ نامه، قرار، متن و امضای خاص گفت همینکه خانوادم در جریانن کافیه، و تنها من خواهرم در جریان این خانم بود در ابتدا که با دعوا مجبورم کرد به خواهرم بگم ازش جدا شدم چون میترسید خواهرم حقوق مستمریش رو قطع کنه. این خانم از آن روز دیگه از خانه من بیرون نرفت. متوجه شدم بیماری روانی بایپولار یا دو قطبی بشدت شدید و حال وحشتناک وخیمی داره که علت طلاق قبلش هم در پرونده دادگاهش دقیقا همین بود. مداوم فریاد میکشه، بابت کوچکترین مسائل فریاد میزنه، اطرافش کلی کاغذ و دعاهای مسخره هست بنام موکل و هزار خرافات که هیچ اعتقاد ندارم من و بابت اینا پول میده و هیچ پولی نمیگیره. خودش میگه زیر نظر استاد از استرالیا دارم تمرین میکنم حتی انگشتر ازدواج قبلش رو فروخت تا پول جزوه جدید اون استاد تقلبی کلاهبردار رو بده و من جلودارش نیستم. میخوام از خونه‌ام بره بیرون. نمیخوام با این خانم دیگه ادامه بدم. اما هر دفعه تهدیدم میکنه که اگر ازم شکایت کنی منم میگم بهم تجاوز کردی و به جرم تجاوز اعدامت میکنن، میگم به زور منو نگهداشتی، وسایلم هر ماه داغونه، لپ تاپ بالغ بر 200 میلیون تازگی کوبید زمین که با همین لپتاپ نان میخوردم. اینترنت قطع شده حقوقم یک هزارم شده. زنگ زدن که مادرش بیمارستانه دلم سوخت خواستم کمکی کرده باشم و هزینه‌اش رو پرداخت کنم، متوجه شدم که اونجا تیمارستانه نه بیمارستان و مادرش هم بارها در تیمارستان روانی بستری بود در نهایت که پول ترخیصش را من دادم. دقیقا مادرش همینطور فریاد میکشید و همین رفتار را انجام میداد یک جنون وحشتناک که تا نبینید نمیفهمید در چه جهنمی هستم. آسیب زدن به دیگران برای این خانم تفریحه. اخیرا در حالی که خواب بودم، کمد چوبی بزرگ سنگین که بالغ بر 100 کیلو وزن داشت انداخت روی سینه ام و روی کمد نشست و گفت تا خانه را به نامم نزنی زنده نخواهی ماند و کلی پتوی سنگین و تشک سنگین روی سرم ریخت که نتونم نفس بکشم، بحدی گرم شده بود و تقلا میکردم بیام بیرون نمیتونستم نفس بکشم. واقعا زنده بودنم الان در حد بزرگترین شانس زندگیمه. از تمامی زخم ها و صدماتی که زده فیلم و عکس گرفتم، حتی همین دفعه آخر چون احتمال میدادم منو به قتل برسونه گوشی همراهم روی ریکورد گذاشتم صدای تمام وقایع ضبط شد. هیچ وقت نزدمش، هرگز نشده بزنمش و میگه تو ضعیفی نمیتونی منو بزنی. اما من فقط روانی نیستم. من هیچ خانواده و کسی در این شهر ندارم جز خواهرم که مجبورم کرد به دروغ به خواهرم گفتم ازش جدا شدم اما توی خونه‌ام زندگی میکنه چون میدونم خواهرم هرگز بمن سر نمیزنه. بقران غریبم حتی یک دوست ندارم. مابقی خانوادم فوت شدن. فقط همسایه طبقه پایین این خانم رو دیده که بعنوان همسرم بهش معرفی کردم ولی روم نمیشه به کسی چیزی بگم. میخوام قضایی شکایت کنم اما میترسم نامه دادگاه ببینه و مجدد بهم آسیب بزنه و وسایلم رو مجدد بشکنه که قطعا انجام میده و از آسیب زدن لذت میبره. نمیدونم چکار کنم، شماره اقوامش رو از گوشیم پاک کرد. شماره دایی و عمه‌اش رو داشتم. به 123 زنگ زدم کاری نکردن برام الان به شما پیام دادم. فقط میخوام ازین زن جدا بشم صیغه ما کلامی بود هیچ نامه و متنی حاضر نشد بنویسیم چون از بیمه داره مستمری حقوق پدرشو میگیره میگه اون نمیخوام قطع بشه، حتی هیچ مدرکی ندارم همسرم بوده و فقط میخوام بره، تورو خدا نجاتم بدید خودشون خونه دارن ولی نمیره منم نمیخوام توی محله آبرو ریزی کنم که همه بگن زنش بود چکار کرده بود که پلیس اومد. بهترین راهکار چیه؟ تورو خدا کمک کنید، التماس میکنم کمک کنید. التماس میکنم الکی جواب ندید اگر اطلاع ندارید یا نمیتونید کمک کنید بزارید کسی که دلسوزه و اطلاعات کامل و کافی داره جواب بده.

پاسخ ها

لازم به بررسی اسناد و مدارک مرتبط با مسأله طرح شده می‌باشد تا اظهارنظر دقیق حقوقی ارائه بگردد.

سلام نیاز به مشاوره تلفنی می‌باشد

درود
شکایت ضرب و جرح و تهدید به قتل و درخواست دستور قضایی مبنی بر ممنوعیت ورود ایشان به منزل و تخلیه فوری تحت عنوان دادخواست خلع ید بهترین راهکار قضایی شماست

سوالات مرتبط

وکلای متخصص