درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - نقص عضو سه انگشت دست چپ

سلام من شکایت نکردم ولی بیمه حادثه برام رد شد ودر زمان حادثه هیچ گونه اقدامی توسط کارما صورت نگرفت ومن با یکی از پرسنل ابتدا بیمارستان نزدیک رفتم وبعد از پانسمان به من گفتن باید بیمارستان فاطمه زهرا برم وهمکارم مجبور شد به همراه مادرم به کارخانه بریم تا من مدارکم رو بردارم ودر کارخانه هم باوجود خون ریزی دستم به مدت دو ساعت مدیرعامل من رو انبار نگه داشت تا دونه به دونه اسم آهن هارا بنویسه که با اومدن برادرم ودادو فریاد من رو بیمارستان بردن وهیچ گونه کمک وپرداخت هزینه نکردن وبعد از یک سال بیمه یه مبلغ کوتاه بهم داد ومن هم مجبور شدم به خاطر کارم رضایت نامه به بیمه بدهم نه به شرکت توی هیچ دفتر خونه ای هم نرفتم وقرار شد تا زمانی که شرکت باشه من مشغول بشم ویعد از سه سال اخراج شدم وهیچ جا هم به خاطر دستم استخدام نمی‌کنند ودر زمان جنگ 12روزه هم پرسنل رفته بودن وفقط دو نفر بودیم ومن هم دچار مشکل روحی شدم وبا هماهنگی با مدیر کارخانه و مدیر عامل که پدر هماهنگ کرده بودن با مرخصی 20روزه من موافقت کرده بودن وبعد از دو هفته مراجعه کردم سه ساعت جلو در انبار وزیر آفتاب من رو نگه وبعدش هم مجبور امضای قرارداد کار ودر یافت حقوق برای واریز حقوقم کردن ودر مدت مرخصی هم مبلغی به کارتم واریز کردن که دوباره برگرداندن وبا بی احترامی کوچک کردن وبردن آبروم پیش کسانی که زیر دستم بودن اخراجم کردن ودر آخر هم برای اینکه شکایت نکنم وحق حقوقم رو نگیرم من رو در شرکت دیگه شون استخدام کردن وبعد از گذشت دو ماه از اون جا هم بیرون کردن ودر مدت حادثه مرخصی دو ماهه داشتم واینقدر فشار آوردن که بعد از ده روز برگردم حقوق دوماه مرخصیم رو دوبله بدن که اون رو هم زدن زیرش آیا میتونم از مدیر به خاطر پیگیری نکردن وضعیت وسو استفاده واتلاف وقتم با وجود خون ریزی شکایت کنم وبعدش هم دیه دستم و هزینه های بیمارستان و همچین سو استفاده از به خاطر منافع شخصی وبردن آبروم ولی ارزش کردن در زمان اخراج با وجود هماهنگی از مدیر با توجه به مسول انبار بودم و پنج سال پیش هم فرداد دارم که تمام انبار به عنوان امنیت دار مدیر انبار تمامی بارها را طبق وزن تحویل بگیرم و علاوه برگذارش روزانه تموم ورد خروج رو هم طبق حواله از طرف مسول دفتری بارگیری و تخلیه انجام ودر صورت که بارها کم بشه یا با سیستم نخونه سفته ها رو به اجرا می‌زارن ومن با این قرداد به من تحویل دادن آیا بعد از پنج سال این قرداد فسخ نشه بود اخراج شدم کاری کنم یا نه وبرام خیلی مهمه که در زمان اخراج تمام زحماتی که کشیدم مدیر ارشد وقدیمی ترین پرسنل بودم رفتار کردن میشه کاری کرد یا نه تا به حق و حقوق که نمی‌دونستم وخبر نداشتم والان متوجه شدم تا به حق خودم برسم بادستم ناقصم هیچ کارخانه ای حاظر نیست استخدام کنه والان از اون زمان بیکارم و متاسفانه تمام پس اندازم رو خرج کردم هیچ وقرض هم گرفت والان هم نمیدونم چیکار کنم با بی پولی اجاره نشینی با دو تا بچه

پاسخ ها

سلام شما اشاره کردید که قرارداد شما فسخ نشده ولی اخراج شده‌اید و بعدا به شرکت دیگر منتقل شده‌اید و دوباره اخراج شده‌اید اگر قرارداد شما منقضی نشده و یا اخراج بدون رعایت تشریفات قانونی صورت گرفته، این اخراج‌ها قابل اعتراض است همچنین تأکید بر سابقه کاری و مسئولیت‌هایی که داشته‌اید می‌تواند در اثبات شایستگی و ناعادلانه بودن روند اخراج به شما کمک کند.

سلام شما به لحاظ قانونی قادر هستید که این امر را از طریق اداره کار دنبال بفرمائید.

با درود 

پرسشگر ارجمند مطالب ارسالی شما را به دقت مطالعه کردم موضوع نیازمند بررسی بیشتر است و گفتگوی طرفینی را می‌طلبد به لحاظ اهمیت آن 

موضوع نیازمند بررسی بیشتر است و گفتگوی طرفینی 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص