سلام شما اشاره کردید که قرارداد شما فسخ نشده ولی اخراج شدهاید و بعدا به شرکت دیگر منتقل شدهاید و دوباره اخراج شدهاید اگر قرارداد شما منقضی نشده و یا اخراج بدون رعایت تشریفات قانونی صورت گرفته، این اخراجها قابل اعتراض است همچنین تأکید بر سابقه کاری و مسئولیتهایی که داشتهاید میتواند در اثبات شایستگی و ناعادلانه بودن روند اخراج به شما کمک کند.
سلام شما به لحاظ قانونی قادر هستید که این امر را از طریق اداره کار دنبال بفرمائید.
با درود
پرسشگر ارجمند مطالب ارسالی شما را به دقت مطالعه کردم موضوع نیازمند بررسی بیشتر است و گفتگوی طرفینی را میطلبد به لحاظ اهمیت آن
موضوع نیازمند بررسی بیشتر است و گفتگوی طرفینی