درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مستاجر

صاحب خونه من 60 % اضافه کرده مبلغ چجوری میشه شکایت کرد این قانون 25% اصلا اجراییه قانونی داره ، چون تلفنی زنگ زده گفته مدرکی ندارم من بلند نشم میتونه حکم تخلیه بگیره ؟ الکی بگه میخوام خودم بشینم مثلا

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند 

 خطاب به تعزیرات حکومتی طرح شکایت نمایید. 

با سلام امکان گرفتن حکم تخلیه وجود دارد

درود؛ مستند به قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها، موجر مکلف به رعایت سقف مصوب است؛ ادعای نیاز شخصی برای تخلیه باید در مراجع قضایی ثابت شود. مبالغ اجاره را مطابق سقف قانونی به حساب وی یا صندوق دادگستری واریز نمایید تا دستور تخلیه صادر نگردد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص