با درود
پرسشگر ارجمند مفاد قرارداد حائز اهمیت است که باید به نظر برسد
ابتدا اظهارنامه ارسال دارید اگر افاقه ننمود سپس دادخواست متناسب مطرح گردد بدیهی است که هر مدعی یا شاکی میبایست بتواند ادعای خویش را اثبات نماید صرف ادعا مثبت مدعا نخواهد بود و اصل بر برائت است
سلام یک اظهارنامه رسمی بفرستید قبل از شکایت، برای بدهکار اظهارنامه رسمی ارسال کنید و در آن بنویسید مبلغ بدهی: ۳۰۰ میلیون تومان علت پرداخت: قرض/وام شخصی تاریخ پرداخت مهلت مشخص برای پرداخت، مثلا ۷ روز اعلام کنید در صورت عدم پرداخت، اقدام قانونی و مطالبه خسارات انجام میدهید این کار مهم است چون بعداً نشان میدهد شما رسمی مطالبه کردهاید گاهی طرف با دیدن جدیت شما پرداخت میکند برای دادگاه هم مفید است
کاربر محترم امکان طرح دعوی مطالبه وجه اقساط معوقه با خسارت تاخیر تادیه وجود دارد
درود؛ در صورت وجود رسید بانکی، فیش واریزی یا پیامکهای دال بر اقرار مدیون، دادخواست حقوقی به انضمام تقاضای خسارت تاخیر تادیه و تامین خواسته (جهت توقیف پیش از موعد اموال وی) را در دادگاه عمومی مطرح نمایید.