درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - دعوای خانواگی

سلام من و پسرخالم سر موضوعی از هم شکایت کردیم و تو یه دفتر وکیل گرفتیم نه شکواییه ای رفته تو دادگاه نه چیزی قرار بر صلح شده آیا کل مبلغ وکیل و باید پرداخت کنم یا نه؟ علی للحساب ده میلیون از من گرفته شده و 50 میلیون چک که قرار بود طرف بابت فحاشی دادگاهی بشه الان که هیچ خبری نشده 50 میلیون و باید باز پرداخت کنم؟ کل داستان دوسه روز شد

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند مفاد قرارداد حائز اهمیت است اصولا آری وکیل مستحق کل حق الوکاله است مگر به نحو دیگری توافق شود. 

سلام مطابق قرارداد بله

سوالات مرتبط

وکلای متخصص