درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - طلاق و پزشک قانونی

سلام ببخشید یه سوال داشتم من در دوران عقد بودم و دارم جدا میشم این اقا به اجبار یک بار با من رابطه جنسی داشتن و من که الان دارم جدا میشم من رو میفرستن پزشک قانونی اولا من میخوام یه راهی باشه نرم چون نمیخوام اسمش تو شناسنامم بمونه و از طرفی هم خانوادم در جریان نیستن نکته بعدی اینکه مهریم رو کامل بخشیدم کلا میخوام شناسنامم بدون اسم ایشون باشه باید چیکار کنم ؟راهی هستش که پزشک قانونی نرم؟یا برم اونجا بعد از گذشت 6 ماه مشخص نشه رابطه بوده یا نه

پاسخ ها

کاربر محترم، حذف نام همسر از شناسنامه منوط به تایید عدم نزدیکی توسط پزشکی قانونی است

سلام اگر مدخوله نباشید میتوانید پاک کنید

خیر باید ثبت شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص