درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - از صیغه موقت با مردی ناراضی هستم عصبی و پرخاشگر و زورگو

از صیغه موقت با مردی ناراضی هستم عصبی و پرخاشگر و زورگو آیا می توانم ازشون جدا بشم مدت صیغه یک ساله است و 10 ماه مانده است می خواهم سریعتر صیغه رو ابطال کند ولی با زورگویی و پرخاشگری مجبورم می کند راه کاری اصولی می خواستم

پاسخ ها

با سلام بله امکان جدایی وجود دارد در صورت اقدام می‌توانید با بنده تماس بگیرید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص