سلامم بله، در بعضی موارد برای بیماران مبتلا به پارکینسون امکان دریافت مستمری از سازمان بهزیستی وجود دارد، اما چند شرط مهم دارد شدت بیماری: باید بیماری به حدی باشد که باعث معلولیت و محدودیت جدی در انجام کار یا فعالیتهای روزمره شده باشد تشخیص کمیسیون پزشکی: فرد باید توسط کمیسیون پزشکی بهزیستی بررسی شود و درصد معلولیت برای او تعیین گردد وضعیت اقتصادی: معمولاً مستمری به افرادی داده میشود که درآمد کافی نداشته باشند و در دهکهای پایین درآمدی باشند ثبت در بهزیستی: بیمار باید به عنوان معلول (معمولاً در گروه معلولیت جسمی–حرکتی) در بهزیستی ثبت شود.
سلام از بهزیستی پیگیری کنید