درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سلام یک سوال داشتم

سلام من سه ماه پیش یک واحد از یک اپارتمان خریدم بعد دو ماه یک نفر اومده میگه ما این واحد قبلا پیش خربد کردیم واحد از ماست الان ما باید چکار کنیم کسی هم خونه به ما فروخته میگه اونا پول کامل ندادن من راضیشون میکنم معامله فسخ میشه ولی طرف ول کن نیست رفته شکایت کرده ومیگه دادگاه حق به من داده وبه ما میگه باید خونه خالی کنید

پاسخ ها

درود پرسشگر ارجمند تا زمانی که حکم قطعی دادگاه علیه شما صادر نشده و به شما ابلاغ نگردیده تکلیفی به تخلیه ملک ندارید و فروشنده باید با استناد به قرارداد و مدارک پرداختی خود در دادگاه از حق مالکیت شما دفاع کند
شما باید در اسرع وقت با در دست داشتن مبایعه نامه خود در پرونده حاضر شده و به عنوان ذینفع نسبت به ادعای مطروحه وارد شوید تا از حقوق قانونی خود در برابر ادعای مدعی پیش خریدار دفاع کنید

سلام و عرض ادب خدمت شما 

شما باید **فوراً به وکیل مراجعه کنید** و تا زمان تعیین تکلیف نهایی از تخلیه واحد خودداری کنید.

سلام و عرض ادب
تا زمانی که حکم رسمی و اجراییه قانونی به شما ابلاغ نشده، صرف ادعای آن شخص برای تخلیه کافی نیست. اگر واقعا واحد قبلا به او پیش فروش شده باشد، باید قرارداد و رای او بررسی شود. شما باید فورا تصویر رای را بگیرید و اگر طرف دعوا نبوده اید، حسب مورد اعتراض ثالث مطرح کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص